Někdy se může stát, že se na zakoupeném zboží vyskytne vada, kterou jsme u nás při kontrole zboží neodhalili. Ke všem reklamacím se ale stavíme čelem a vše řešíme co nejdříve a k maximální spokojenosti vás, zákazníků. Pokud jste si u nás zakoupili zboží a v záruční lhůtě se vyskytla nějaká vada, pošlete nám toto zboží na adresu Kandoo s.r.o., Hlavničkovo nábřeží 5629, 760 01 Zlín, Česká republika a my obratem reklamaci vyřešíme. Více informací o Vašich právech a povinnostech při reklamaci naleznete v Reklamačním řádu.
Jak postupovat při reklamaci zboží
1) Zboží pečlivě zabalte, aby se při přepravě zpět k nám nepoškodilo a do balíčku vložte vytištěný dokument "Reklamace zboží" (vzor dokumentu najdete zde).
2) Balíček odešlete na adresu společnosti Kandoo s.r.o., Hlavničkovo nábřeží 5629, 760 01 Zlín.
3) Jakmile nám balíček s reklamovaným zbožím dorazí, začneme se jím ihned zabývat a nejpozději v zákonné lhůtě 30 dní Vaši reklamaci vyřídíme. Většinu reklamací řešíme podstatně dříve, než je zákonná lhůta, záleží však na individuálním posouzení reklamace. Někdy je potřeba zaslat zboží k posouzení výrobci nebo soudnímu znalci, čímž se termín vyřízení reklamace může pozdržet.